Przejdź do głównej zawartości

A co Ty tutaj robisz?

Otóż, to bardzo dobre pytanie. Opowiesz mi o tym, jak się tu znalazłeś? Chętnie się dowiem, z której strony przybyłeś.;)

Znajdujemy się w Internecie, 5 dni temu wybił Nowy Rok, który zwiastuje nowe wyzwania, nowe przygody, jak i nowe ścieżki motywacji i rozwoju. Co mnie tu przywiało?
Pomysł na założenie bloga narodził się w mojej głowie - z bałaganu. Tak naprawdę to wczoraj wieczorem zaraz przed zaśnięciem. No i proszę, jak szybko przystąpiłam do realizacji tego pomysłu...!
O czym to wszystko będzie - tego nie wiem nawet ja sama. Albo będzie tu wszystko, albo jedno wielkie NIC. Wybór należy do Ciebie. Bo bez Ciebie to się nie uda.
Otrzesz się o porównywanie najlepszych opon zimowych do samochodu, o wybór najlepszego papieru toaletowego lub o ranking najlepszych jabłek w polskich sklepach. Dziwne no nie? A kto powiedział, że na blogu mogą znajdować się tylko mądre rzeczy, recenzje i inne opowiadania?
Uwierz mi, będzie tu wszystko. I albo z tego skorzystasz i w czymś Ci to pomoże (z czego będę bardzo dumna!), albo zamkniesz całą stronę, nigdy więcej nie wrócisz i całkowicie zapomnisz o tym, co przeczytałeś.
Nie powiem Ci, kim jestem. Pewnie dlatego, że w niczym Ci się to nie przyda i nie sprawi, że poczujesz się lepiej.
Do rzeczy.
Nie będę nikogo trzymać tu na siłę, ale każda osoba, która zostanie ze mną, będzie moją kochaną, dobrą duszyczką, dla której nadal będę tworzyć różne dziwne artykuły, poradniki i inne tego typu rzeczy.
Ja nie gryzę. Ja mam tylko specyficzne poczucie humoru... :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat... Dokąd my zmierzamy?

Z dnia na dzień coraz więcej czasu spędzamy przed ekranami swoich smartfonów narzekając, że mają coraz słabsze baterie. A może to przez nasze częste, kilkugodzinne użytkowanie baterie w aparatach padają jak muchy? Na rynku SM pojawiają się coraz to nowsze portale społecznościowe, z których bardzo lubimy korzystać. A gdyby tak kiedyś wyjąć wtyczkę i wyłączyć je na kilka dni? Jakbyśmy zareagowali? Wpadlibyśmy w panikę czy nadal bylibyśmy w stanie normalnie funkcjonować? Pożeracze czasu Gdzie spędzacie najwięcej czasu? Ja, przyznam się bez bicia, totalnie pochłonięta jestem Twitterem i Facebookiem. Instagramem i całą masą innych portali znacznie, znacznie mniej (prawie w ogóle mnie nie interesują, Instagrama na przykład nie mam). Co do samego Instagrama, cały Internet obiegła fala komentarzy i artykułów o, zapewne znanym już wszystkim, shadowbanie. Polega on na banowaniu zdjęć oznaczonych pewnymi # oraz osób, które często podpisują zdjęcia w ten sam sposób lub dodają kilka w krótki

Planowanie Nowego Roku.

Za każdym razem, kiedy rozpoczyna się Nowy Rok, Internet zasypują memy w stylu „Nowy Rok – Nowa Ja”, „Plany na Nowy Rok” czy też „Już w styczniu zacznę…”. Kiedy to widzę, uśmiech pojawia się na moich ustach. Bardzo się cieszę, że nadejście Nowego Roku wzmacnia w nas motywację do zmian lub walki o samego siebie. Ale ile z tych postanowień ma szansę na realizację w 100%? Jak planować z głową? Przede wszystkim, do planowania potrzebne są narzędzia. O wypowiedzianych słowach zapomnimy szybciej niż nam się wydaje, a bez zapisywania swoich planów – możemy niewiele wskórać. W efektywnym planowaniu pomoże nam planer – najlepszy, jaki mogłam znaleźć i z którego z entuzjazmem korzystam, to Planer Pełen Czasu , stworzony przez cudowną kobietę, która doskonale wie, co robi. Nie jeden mężczyzna korzysta również z tego planera i powiem Wam szczerze – w 2019 roku ponownie zagości na moim biurku! Oczywiście, długo zastanawiałam się nad opcją różową , jednak – bardzo nie lubię tego koloru i m